Mickey Mouse Hot Diggity-Dog Tales Catch That Weasel!
S1, E3: While enjoying the Great Outdoors, Mickey and Pluto keep getting pestered by a pop-up weasel. But when they get in trouble on the river, the weasel is there to help!