Cheaters Sometimes Win
S3 E3: Katie's mum, Kathryn, comes to town, and she and Katie encourage the kids to make less-than-favourable decisions. Meanwhile, Oliver cheats in shop class, and Kathryn reassures Taylor that she doesn't need to go to college.