Bull Child Of Mine
S4, E13: Child Of Mine: Bull and Benny represent a couple being sued by their baby's biological father for custody after a fertility clinic mistakenly used the wrong man's sample. As family court cases are solely decided by a judge, Bull and Benny worry about their best strategy at trial without a jury for TAC to analyse. (S4, Ep13)