Crotchwalkers
S9 E4: In a desperate attempt to show Steve that she's still a `cool mom', Francine teaches him a vast array of shoplifting techniques to try out at the local mall. When their attempt to pull off the ultimate heist at `The Gash' goes awry, Steve is captured and sent to a Venezuelan sweatshop. Meanwhile, Roger, Hayley and Klaus form Langley Falls' first Russian Balalaika trio.