Cutting the Cheese
S1, E4: Aidy and Helena are joined by Eulanda Shead Osagiede as they continue their gastronomic adventure through Waterford, Tipperary, Kildare and Wicklow. They brave the wilderness in search of botanicals, talk terroir in whiskey and tuck into Ireland's finest two Michelin-Star cuisine while showing a real talent for cutting cheese.