Dance Dance Revelation
S2, E10: It's Luke & Manny's first school dance and everyone gets in on the "fun" -- Jay and Phil have to take the boys on a mall run which becomes quite stressful; and Claire revels in the school dance committee duties, but gets a little jealous when Gloria shows up to help. Meanwhile, Mitch and Cam are horrified to learn that Lily is biting other kids on the playground.