Dissecting Hollywood Deaths
S1, E3: Travel to Hollywood for an intriguing look at how crime scene investigation and autopsy results are crucial in assessing - and hopefully solving - suicidal, homicidal, accidental, and natural deaths. Your examples are three of Tinseltown's most mysterious deaths: TV Superman George Reeves, Hogan's Heroes actor Bob Crane, and kung fu legend Bruce Lee.