Don't Haze Me, Bro
S4, E4: Alicia and Diane represent the parents of a student who died during a hazing ritual at a party for the college water polo team. They argue that the college authorities knew what was going on but didn't do enough to prevent it. However, they are forced to rethink their approach when the opposing lawyer abruptly changes tactics, asserting that the death was the result of a hate crime.