Effects of External Conditions
S1, E4: Sarah realizes that the Orphans' survival is going to take more than police work. But tracking the killer threatens Sarah's long awaited reunion with her daughter, Kira. As Sarah gets closer to the killer, the killer gets closer to the truth - the ensuing showdown threatens to expose her ruse as a cop.