Emilia Carr
S1, E2: In 2009 Emilia Carr and her boyfriend Joshua Fulgham were convicted for the first-degree murder and kidnapping of Heather Strong, and Emilia alone was sentenced to death. Emilia discusses the investigation and her experience on death row.