S1, E1: In England, 1954, Luke Fitzwilliam, arriving from Nigeria, meets Miss Pinkerton, who reveals her suspicion of a serial killer in her village. When she is killed on her way to report her suspicions to Scotland Yard, Fitzwilliam feels compelled to investigate the deaths in Wychwood. Uncovering hidden tensions, he teams up with Lady of the Manner, Bridget to find the killer before more lives are lost.