S1 E1: In this episode of Inside Surfing we discover what makes Dean Morrison the most surf stoked of the legendary Cooly Kids such a frother, take a look back at the Code Red Swell at Teahupo'o, drop into Nazare with Justine Dupont one of the hardest charging tow surfers in the business, and much more.