S2 E1: The acclaimed police drama series returns for a brand new three-part series. Set in East London, the programme focuses on the work of a team of officers whose personal tensions must be put aside if they are to solve a vicious copycat crime. DI Chandler and his team investigate a series of brutal murders and maimings, all of which stir up uneasy feelings for DC Miles. After the killings which mirrored Jack the Ripper's slayings, local history expert Buchan suggests that there may once again be a copycat killer at work - this time, the deaths seem to recall crimes committed by the Kray twins in the 1960s. Miles and Chandler refuse to believe Buchan's theory because the Krays both passed away years before - but is Buchan on the right path? As the investigation becomes more intense, the members of the team find themselves delving into some very dark places, and DI Chandler must tackle his personal demons if the police are to solve the case.