S6 E12: Ian is angry with Liam when he learns that he has been skipping school - until he finds out that Danny is responsible for Liam's absence. When Ian discovers that Danny has been looking for his father, and learns about his violent past, he questions his own treatment of Danny. Meanwhile, Paddy finally faces his demons and goes cold turkey.