S1, E2: In the Shang Dynasty, King Zhou, the cruel ruler, was replaced by Ji Wu. During the investiture of the Gods, Jiang Ziya gave up on his divine throne. He was willing to be the marquis in the human realm to ensure that his goddaughter, Duanmu Cui, could become immortal. Thousands of years later, in the Song Dynasty, he became Bao Qingtian.