S1, E2: Still reeling from her shocking discovery, Ember is desperate to find out what Riz knows about the Amy Knightly case. They begin to share information and Ember tells Riz her suspicions about the identity of Miranda's abuser. Ember is horrified when she's told that the lake is to be searched for Amy's remains. When Riz stops returning Ember's calls, Ember suspects that it's because she has uncovered the terrible truth about what happened to Amy.