S1 E2: Se Na is chased by thugs and ends up quitting her part-time job. Hyeon Wook finds out and offers her a part-time job looking after his pet, Dal Bong. Hyeon Wook goes away to the beach with Se Na and Dal Bong and learns from Hae Yun that his father, CEO Lee has collapsed.