S1, E2: Nanna's parents identify her body, and details of her sufferings are uncovered. Lund keeps postponing her departure, and tension arises between her and her new partner as they investigate the connection to city hall and a known criminal (identified as the driver of the car Nanna was found in) is faced with the choice of cooperating with the police or protecting his political future.