S1 E2: After Danny’s accused by the papers of being involved in his lover’s death, he’s invited to meet Alex's parents – parents that Alex had told him were dead. The mystery deepens when he arrives at their country home and discovers them unemotional. Danny starts to realize that he knew almost nothing about his lover’s true identity and catches a glimpse of just how deep the conspiracy around his death might go. By the time he returns to London, Danny’s life is in terrible danger.