S1 E3: LLDM's incumbent "Apostle," Naasón Joaquín Garcia, is apprehended in 2019 and charged with crimes relating to five Jane Does; in a heartbreaking turn of events for Joaquín Garcia's victims, prosecutors unexpectedly offer him a plea deal.