S1, E3: A weekend invite to a shooting party at Hector's in-laws gives Freddie an opportunity to quiz Adam Le Ray on his relationship with Ruth, whilst Hector struggles with his ailing marriage and his growing feelings for Bel. At the office suspicion about Tom Kish is mounting and Isaac's on the case.