S1, E3: Hoon recruits Gae-ttong as a cadet to the Flower Crew whilst in search for a female matchmaker and Kim Soo escapes from the palace to find Gae-ttong. Meanwhile, an aristocrat enquires for a bride, but Hoon notices something seems a little strange.