S2, E3: The man in the mask appears again just in time to save Alisha from a mugger. Alisha sets out to discover exactly who this mystery man is but she soon gets out of her depth. When Kelly goes to get her tattoo touched up Nathan and Simon go along for support but Nathan manages to offend the tattooist. Big mistake.