Jordskott Episode 4
S1, E4: Someone has gotten into the Thörnblad farm and has left something there for Eva. Who the hell has been there? And how did they manage to get into the house when doors and windows were locked? Could Eva be on the verge of saving Josefine? What price has to be paid for it in this case? Göran Wass seems to have his own agenda in Silverhöjd. Who is he working for actually?