S1, E4: Yin Yike was so angry that she went home with something on her mind. She was struggling whether to tell Lin Mengtian or not. She met Xu Guangxi at a convenience store and the two agreed to go out together to fill their stomachs. During the meal, Yin Yike heard a different answer from Xu Guangxi: "It's not your problem that his family was destroyed, it's his own problem.