S1, E5: Even though the testimony of a vital witness fills in the blanks and answers some of Stan and Mick's questions, even more complications are thrown up. This aside, Stan and Mick are still able to make the first arrests of the case and continue questioning in the hopes that they lead to further solutions. But as the questioning continues, it becomes apparent to Stan, Mick and now Taff that the new testimony may not be motivated by a guilty conscience and a desire for justice.