Jinx Episode 5
S1, E5: Kyu Han's superpower doesn't seem to work on Se Kyung, so he chooses to face things head-on as he's always done. However, he also wonders why Se Kyung is the only one who doesn't seem affected by his power. Meanwhile, Se Kyung sees Min Chul arguing with his girlfriend and decides to confront him.