S1 E6: Elias and Alicia are back working together as a team and decide to do some investigating of their own. They follow the trail of the gun Elias found in his car after the accident and find a confidential report on Heredia, with a bit of luck they might be able to keep Elias out of prison. Elias is advised to undergo some medical tests which will no doubt confirm that he lied during the face to face when he said he didn't remember Eva Duran. Meanwhile, Eva starts to suspect that the mole providing Elias' team with information could be none other than her business partner, David. Elias agrees to undergo the amnesia test on one condition: that Eva spend a day with him; his doctor has told him that she's the key to getting his memory back. Eva agrees, but only if they give her the name of the mole. Elias finally undergoes the medical tests and it is revealed that his only memory is of Eva Duran. Giralt meanwhile, discovers a new clue; a strip of material found at the site of Ana's disappearance belonging to Ezequiel Cortes, a man who disappeared the same day as Ana.