Blue Eyes Episode 6
S1, E6: The appalling execution of the health care director sends shockwaves over the whole nation. When Mattias and Sofia try to get rid of the body they are spotted by the secret police and the hunt after Mattias begins. Olle confesses to Janina that he actually did give Sofia money, and voices his concern that Sofia might have joined Veritas. Elin’s flat is broken into and searched. She suspects that the perpetrators were looking for a controversial uranium document now in her possession.