Zorro Episode 6
S1, E6: With Zorro gone, Diego hopes to win back Gabriella's heart, but she refuses to believe in the hero's death. Diego insists that he has been found and a procession is on the way. Under Bernardo's reproachful gaze, Diego must face up to his lie.