S2 E6: A dead body found floating in a canal is identified as Colin Mitchell, a man recently reported missing by his glamorous wife, Donna. Gene discovers that Colin worked for loan shark Trevor Riley. Alex can't shake the feeling that Donna is hiding something, but her profiling skills start to fail as she undergoes surgery back in the present day.