S1, E6: Robert takes pity on a homeless family and brings them to stay at his house for the night, but in the morning the family have departed, leaving their little daughter Polly behind. Lady Adelaide falls in love with Polly and wants to adopt her, but Sir Tim is extremely wary of this, thinking it's completely inappropriate. Tim takes Polly to the Post Office where everyone struggles to think of a solution.