In this episode of Inside Surfing we relive one of pro surfing's most memorable David vs. Goliath stories at the Fiji Pro, paddle out for the session of the season at one of Europe's best barrels, and get the lowdown on surfing in a landlocked country better known for its superior chocolate than its wave quality. All that and more!