Episode One
S1, E1: Steve and Scott Johnson are two brothers, bound by difficult childhoods and a shared brilliance, but when Scott comes out as gay their lives diverge; then, tragically, Scott is found dead beneath a cliff in Australia and Steve looks for answers.