Everybody Needs a Switzerland
S1, E3: With the ladies operating on a clean slate, Whitney plans a Roaring '20s party; Heather hosts a baby shower for five of her young, pregnant Mormon employees; Meredith and Mary grow closer; Jen acts inappropriately at a nighttime gathering.