S1, E3: A post criticizing Su Jin's weight gain sparks online backlash, but Su Jishi counters by speaking openly about appearance anxiety, gaining public support. Determined to prove his worth to Mu Xiulun, he uses his expertise on the nickel intermediate market to impress at an industry banquet. Amid pressure from his second uncle, Mu Xiulun is won over by Su Jishi's knowledge.