Fallen Warrior
S1, E3: The terrain becomes less forgiving as the teams head deeper into the Alaskan Interior. Vehicles are pushed to the breaking point as the Warriors meet trails littered with sharp boulders. Teams reach new highs, conquering the most intense elevations.