Fan Friction
S14 E6: Khloe fears that Cleveland fans may turn on her family during a trip to see Tristan. Meanwhile the girls wonder how to treat Scott after his bad behaviour in Cannes, and Kim gets fed up with her lack of willpower and makes a drastic lifestyle change.