Fear of Flying
S6, E11: When Homer is barred from Moe's he visits an airport bar where he is mistaken for a pilot. The airline offers him free tickets if he promises not to tell anyone that they almost let him fly a plane, but Marge freaks out on the plane and it's up to psychoanalyst Dr Zweig to explain why.