FFA
S1 E6: The Future Farmers of America’s state competition is coming up. But when Napoleon’s partner drops out, he begs Pedro to be his teammate. Pedro reluctantly agrees and they set out to beat Napoleon’s FFA rival, Filson (guest voice Sam Rockwell), for a second year in a row. While at the event, Napoleon loses focus when the FFA Queen puts the moves on him. In the end, Pedro comes to the rescue.