Ozark Law Fight On The Strip
S1, E5: Corp. Caleb Harvey stops a driver he suspects has meth; Officer Karl Glascock must rescue a young man who has driven a car into a ditch to avoid deer; Corp. Stephen Riner arrests a grandmother whose record prohibits her from driving.