Fight or Flight
S6, E15: After a long reunion weekend with Phil’s old cheer buddies, Claire jumps at the chance to snag the only first class seat left on the return flight home leaving Phil in coach and both have completely opposite experiences. Meanwhile, Gloria forces Jay to teach Manny how to defend himself against a bully in his cooking class, but when things backfire it seems that the real bully might be someone else. Mitch, Cameron, Pepper and the whole gang throw Sal a belated baby shower and they are all blown away by how motherhood has changed her, or has it really?