Fishing Trip
When the guys go on a fishing trip, Walt opens up about his dead-in-the-water sex life; Jandice encourages Carleen to loosen up and embrace her female strength; Kathryn's attempt to mend things with Nina-Joy is overshadowed by a big announcement.