Mickey Mouse Hot Diggity-Dog Tales Flamingo-A-Go-Go!
S1, E5: When Mickey, Pluto and Goofy are having fun making lemonade, the fun turns sour when a Flamenco dancing Flamingo decides to use Mickey’s front yard as a stompin’ dance floor!