Forget-Me-Not: True Love, Memories
S1, E3: Riri is overjoyed that Yuyu is now her Schutzengel, but she may not be able to hold up under Yuyu's harsh training; when a powerful Huge attacks, Riri gets a glimpse of Yuyu's secret.