Get Dessert and Bail
S2 E8: Brody and Audrina's flirtation heats up. The war between the Pratts and Wahlers reaches a boiling point, while Brandon is left out in the cold by Dani's chilly response to them moving in together. Audrina & Heidi find their frie...