Gettin' Wiggy With It
S1, E2: Jamie has transitioned from male to female, but she needs Dr. Angie's help to leave her wigs behind; Neshia's body hair causes oozing sores, and she prays Dr. Meena can help; Eric uses his long hair to hide a lipoma that he hopes Dr. Isha can remove.