Gold Medals Relived
S1, E2: U.S. athletic comeback star Dave Wottle, Germany's celebrated gymnast Karin Janz, acclaimed sprinter Valeriy Borzov, and nine-time Olympic medalist Ludmilla Tourischeva revisit their gold medal journeys during Munich 1972.