"Gortimer and the Jacks of All Trades"
S3 E1: As a new year arrives, Gortimer resolves to find a new interest so he can keep up with his multi-talented friends. But when he stumbles on a magic deck of cards that make him an expert in any skill he desires, he begins to question his true self.