Lupin the Third Part 3 Here Comes Lupin in a Tank
S1, E6: Lupin and his gang are in the small city of San Pico in Central America. However, the city was in the midst of a war between the Government Forces and the Guerilla Army. Leading the Guerilla Army is Jigen’s old army pal, Giranco.